God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

donderdag 17 mei 2012

Noa

Hier is ze dan..........Noa.
Noa is een verjaardagskado voor mijn schattige nichtje Rosanne. Zij is vorige week één jaar geworden. 
De enige wens van mijn schoonzusje was een pop met oranje haartjes. De rest mocht ik zelf verzinnen. Ik heb de Dolly Mo mohair gebruikt. Het is zo lekker zacht en heeft een mooie natuurlijke kleur. 


Noa is de doopnaam van Rosanne, daarom vond ik het leuk haar zo te noemen.
Ik hoop natuurlijk dat Rosanne haar ook mooi vindt als ze oud genoeg is om met haar te spelen. 









Het tweede setje kleding is nog in de maak. Die kunnen dan mooi opgeborgen worden in haar koffertje. En natuurlijk is er ook 'wangenrood' in een bijpassend etuitje.



En hierbij wil ik ook iedereen bedanken die wel eens een kijkje neemt op mijn weblog, een lieve reactie achterlaat of die mij wel eens een mailtje stuurt.
Voor mij weer extra motiverend. Veel dank!!

10 opmerkingen:

  1. Noa is Prachtig en wat een Leuk jurkje heb je voor haar gemaakt. Fijne dag Verder, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ziet er weer heel mooi uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, mijn hart smelt weer voor dit mooie lieve poppenkind...
    Je nichtje zal er vast heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi .. ♥
    Via via kwam ik jou blog tegen.. ♥
    Wat maak jij ook lieve poppetjes waar je hart van smelt ... ♥
    Ik ga je dus ook volgen ..;))
    Kijk je ook eens bij mij lieve groetjes Gaby.. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik volg je al eventjes, en ben hélemaal weg van jouw poppetjes ! Zó vertederend en lief ! Ik vind het echt wel groots wat je doet hoor!
    Als je zin hebt kom je ook maar eens op mijn blogje piepen...
    lieve groetjes, en ik hoop nog lang te kunnen meegenieten van jouw blog
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig weer!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, Rosanne is denk ik nu al helemaal blij met zo'n tante (?) als jij! Wat een lieve poppen maak je toch; de gezichtjes, de kleertjes en hoe je het presenteerd. In één woord geweldig! Helaas heb ik geen poppenmoeder hier (meer) rondlopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Ieke, je popje met het rode haar. Zo af en toe kijk ik eens op je blog naar al je nieuw gemaakte creaties. Erg leuk zijn ze en allemaal weer een eigen persoonlijkheidje, knap!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pop weer, en wat een heerlijke kleurtjes! Leuk met dat koffertje erbij! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ieke, de kleertjes op de foto zijn ook leuk!! Mooie vrolijke kleuren, daar is Rosanne vast heel blij mee!
    Ik ben ook erg benieuwd wat je nieuwe pop aan kleding gaat krijgen, de pop zelf was gisteren al erg mooi!
    Ik heb vanmorgen de haartjes afgemaakt, was gisteren helemaal total-loss. Nu dus ook aan het bedenken wat voor 'n kleertjes ik ga maken. Wel ben ik vandaag al naar de zeeman geweest voor de meisjeshemden, daar ga ik een mooi ondergoed setje van maken.

    Vond het erg gezellig en leuk je ontmoet te hebben!
    Liefs Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen