God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

zaterdag 3 september 2011

Tevreden

Ik heb voor Elin een totaal andere outfit gemaakt als wat ze eerder aan had, en ik ben tevreden.


Ik hoop dat Annet dat ook is. Zij is mijn nicht(je) en de pop wordt voor haar dochtertje Elin.
 Pop Elin is net zo blond als mijn nichtje vroeger was (en nu eigenlijk nog wel). Annet was bruidsmeisje bij ons huwelijk samen met haar zusje Marieke (deze maand al 22 jaar geleden). Daarom vind ik het ook zo leuk om nu weer iets voor haar dochtertje te maken, die trouwens niet zo blond is, en juist erg op haar tante Marieke lijkt.
Kunnen jullie het nog volgen?


Elin krijgt nog een nieuwe outfit, met een beetje PIP-achtig stofje, en natuurlijk krijgt ze nog een nachthemdje en een slaapzakje. Dit alles is nog in de maak.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Ieke,
    Wat is ze leuk geworden! Super lief, ik ben helemaal tevreden;)!
    Liefs, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat is deze weer mooi, onvoorstelbaar...watt een toppertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een complimenten weer. Dank jullie wel.
    Ik heb nu haar haar in staartjes gedaan en dat staat ook zo schattig. Ben nu bezig met een jasje. Ik heb eindelijk een goed patroontje gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen