God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

zondag 18 september 2011

Klein bedje, klein popje

Ik was afgelopen week in Zweden, vandaar dat het erg stil was op mijn blog.
Voordat ik weg ging was ik al met iets nieuws bezig.
Ik zal jullie er vast iets van laten zien.






In dit schattige vlinderkoffertje heb ik een klein poppebedje gemaakt voor een heel klein popje. Dit is Eefje. Ze wil eerst kleertjes aan voordat ik haar helemaal laat zien. En gelijk heeft ze. Deze week hoop ik weer aan de slag te gaan.
Eefje is maar 22 cm lang, dat is de helft van de poppen die ik normaal maak. Het was best nog een gepruts met de patroontjes, maar ze is wel lief geworden.

De stofjes van het bedje heb ik gekocht bij De Stoffenkraam in Capelle a/d IJssel. Ik koop daar vaak stofjes, ze hebben heel veel keus en een goede prijs (http://www.destoffenkraam.nl/)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten