God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

woensdag 5 september 2012

Hartsvriendinnen.....

Daar ben ik dan eindelijk weer. Achter de schermen was ik al even bezig, en ik kan jullie nu het resultaat laten zien.

Dit zijn Sophie en Julia. Twee hartsvriendinnen. Ze logeren bij elkaar, en daar hoort natuurlijk een kussengevecht bij. 
Ze hebben een heerlijk bedje waar ze precies samen in passen.









Deze twee lieve popjes zijn 25 cm lang, ze hebben nu mooie nachtkleding aan, maar natuurlijk krijgen ze allebei ook nog een prachtige jurk.

8 opmerkingen:

  1. Wauw Ieke,
    jij maakt weer een goeie start (van het nieuwe handwerkseizoen) met deze twee hartsvriendinnen! Ze zijn erg mooi!!

    Liefs Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ieke, fijn dat je er weer bent, de meisjes zijn weer PRACHTIG. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig die dames zo in huis. Ze hebben veel plezier zo te zien. Ze zijn erg mooi geworden. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bent!
    Dat ziet er weer heel veelbelovend uit, Ieke! Leuk formaat ook, 25 cm, vind ik altijd schattig!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ieke,
    wat maak je toch leuke poppen. Zo af en toe kijk ik eens op je blog en altijd staan er wel weer een paar leuke poppen op. De foto met het kussengevecht vind ik ook zo leuk!

    Ik kom zo af en toe nog eens terug.

    Groetjes
    Ellen Brouwer

    BeantwoordenVerwijderen