God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

dinsdag 22 mei 2012

Veel geleerd.....

Ik heb mijn workshop net achter de rug. We hebben bij "Kamrin's poppen" een 'grote lijs' gemaakt begeleidt door Ineke Gray 
(www.poppenatelier-inekegray.nl)


Het was een super gezellige en inspirerende dag. Ik heb vooral ook hard moeten werken om de pop in één dag af te krijgen.


Dat is gelukt, en dit is het resultaat



Het is een pop naar het ontwerp van Ineke Gray. 
Anders dan mijn eigen poppen, maar ik ga zeker bepaalde technieken gebruiken. Ik heb veel  geleerd. Ook tips en adviezen van de 9 andere cursisten heb ik meegenomen.



Vind je het ondergoed niet schattig, ook gemaakt door Ineke. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Een blote pop mee naar huis nemen is ook zo wat.




Tja, en nu zelf weer aan de slag. Ik heb weer genoeg nieuwe ideeën opgedaan, dus ik heb er zin in.

8 opmerkingen:

  1. Ze is Prachtig en haar ondergoed ook. Ik vind jou eigen poppen al erg mooi , ben benieuwd wat je anders gaat doen, fijne zonnige week verder, .groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke goed geslaagd project weer Ieke, hard werken wordt beloont daar mag zeker het onderstelletje op pronken!!! groet BB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is heel mooi geworden.
    Ben ook benieuwd wat je nu anders gaat doen en wat je nog meer geleerd hebt.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!!! Je wordt er direct verliefd op.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ondergoed is tres chic! Ben blij dat je een leuke tijd hebt gehad bij Kamrin.

    Ik vind Noa ook erg lief... Wat een mooie stof is dat die je hebt gebruikt voor de kleertjes van Noa is het tricot?
    Waar kan ik die vinden?

    Een goed weekend,

    Love in Him,

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n workshop bij Ineke! En je pop is prachtig geworden! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen