God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

zondag 11 december 2011

Klein aziatisch meisje.....

Dit is Samira.


Anne heeft haar naam verzonnen. Anne zit bij mijn jongste zoon in de klas, en zij is de dochter van een vriendin van mij. Ze vroeg me vorige week of ik alweer met een nieuwe pop bezig was. En dat was ik.
Ik vertelde haar dat het een lichtbruin meisje werd. Ze vroeg me toen of ik al een naam had verzonnen, maar die had ik nog niet. 
Anne zei toen dat ze Samira een mooie naam vond. Nou Anne, dat vind ik ook en het past echt bij haar.


Het stofje van het jurkje komt uit Singapore, en het is dezelfde stof die de stewardessen van Singapore airlines dragen.








Samira is ook gemaakt van Zwitsers tricot, net als mijn andere poppen, alleen een tintje donkerder.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief en prachtig popje en de naam past inderdaad precies bij haar.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje.
    Kom via via op je blog terecht.
    Ziet er leuk uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samira is een prachtig meisje, en wat een mooie kleurrijke kleren heeft ze aan.
    Kom net als Gonny via via op je blog terecht, ga eens goed ene kijkje nemen.

    Gr Nancy
    www.desmitse.nl

    BeantwoordenVerwijderen