God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

zaterdag 29 oktober 2011

Poppen- & berenbeurs

Gisteren was ik met mijn vriendin Caroline op de poppen- & berenbeurs in Ahoy.

We hebben onze ogen uitgekeken. Wat een hoeveelheid aan poppen en beren.
Maar waar ik mij het meest over verbaasd heb, waren de Rebornpoppen. Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Het zijn net levens echte baby's om te zien. Ik vond het zelfs een beetje griezelig. 
De poppen zijn bijzonder knap gemaakt en daardoor ook kostbaar.
Er lagen honderden van deze poppen tentoongesteld. Ze zijn niet om mee te spelen, maar voor verzamelaars, om ze neer te leggen.


Nee, geef mij dan maar die zachte stoffen poppen. Daar kun je tenminste mee knuffelen en spelen.
Ik heb dan ook weer flink ingeslagen bij Kamrin van Kamrins poppentheater.
Zij stond ook op de beurs met haar kraam.




Wij hebben in ieder geval een erg leuke dag gehad gisteren. Weer eens flink gelachen.
En ik kan nu weer lekker aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten