God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

maandag 15 augustus 2011

Daar ben ik weer...

Na een heerlijke vakantie heb ik zin om me weer met 'liefhandwerk' bezig te houden.

Ik was de afgelopen weken geïnspireerd door handwerk uit het boek 'Eline's huis'. Een ontzettend leuk boek met home decoratie om zelf te maken.
Ik had al eerder van mijn vriendin Annemies haakpatroontjes gekregen van bloemetjes, vlinders en hartjes. Bedankt nog! (ik heb ze allemaal al een keer gemaakt)
Deze patroontjes staan ook in het boek.
Zoals je ziet ben ik met iets bezig, de ideeën zijn er, nu alleen nog uitvoeren. Als het af is, en het is iets geworden zal ik het jullie laten zien.


Voor de vakantie had ik Merel al gemaakt, maar nu is ze helemaal klaar om naar een lieve poppenmoeder te gaan.
Kijk even onder het kopje 'poppen en knuffels te koop'.



Verder hoop ik weer mooie nieuwe poppen te gaan maken. Ik ben net begonnen aan een nieuwe opdracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten