God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

donderdag 16 juni 2011

Van alles wat

Merel wil even haar jasje laten zien. Het is wel grappig geworden. Ik wil alleen nog even bijpassende schoentjes haken.
Haar haren heb ik in knotjes gedraaid en met kleine klemmetjes vastgezet. Ze vindt het zelf prachtig zo.

 

Verder ben ik vandaag naar Kamrins poppentheater in Oegstgeest geweest om weer wat nieuwe poppenmaterialen te kopen.
Ik heb nog een paar waardevolle adviezen gekregen voor het maken van het hoofdje. Daar ben ik namelijk nog steeds niet helemaal tevreden over. Kamrin vertelde ook dat ze eind oktober op de poppen- en berenbeurs in Rotterdam (Ahoy) staat. Daar ga ik natuurlijk wel even een kijkje nemen. Ik ben er nog nooit geweest. Kamrin verkoopt prachtige poppenmaterialen, neem eens een kijkje op haar site: http://www.kamrinspoppen.nl/


En ik kan het niet nalaten jullie een kijkje te gunnen in onze tuin. Het staat er allemaal prachtig bij. Daar kan ik zo van genieten.


Lavatera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten