God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

zaterdag 7 mei 2011

Niet zo productief....

Ik ben net terug van een weekje vakantie. Het weer was heerlijk, kon niet beter.
Ik had dan ook wat 'liefhandwerk' meegenomen. Daar is niet zoveel van gekomen. Niet alleen omdat het vakantie was, maar ook omdat ik kinkhoest heb. En ik kan je vertellen dat die constante hoestbuien (zeg maar de-hele-dag-aan-één-stuk-door-hoestbui) zijn vreselijk uitputtend. Je krijgt het zo benauwd, vooral 's nachts en na het eten.
Mijn jongste zoon heeft ook kinkhoest (niet gek dus dat ik het nu heb) en bij hem gaat het gelukkig de goede kant op.
Bij mij begint nu de anti-biotica ook wat meer te helpen.
Het enige wat ik in elkaar heb gezet is dit vestje. Ik ben al wel met een nieuwe pop begonnen en ik hoop dat ik deze week iets meer kan doen.

1 opmerking:

  1. Hoi
    Ik was aan het googlen en jwam bij jouw uit.
    Leuke blog zeg.
    ik vind dit rekje erg leuk. Weet je misschien of die nog ergens te koop is?
    Vrg jacoline
    Sneltjes@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen